עורך דין מקרקעין מחיר -
שכר טרחת עורך דין מכירת דירה | שכר טרחת עורך דין רכישת דירה

שכר טרחת עורך דין מכירת דירה וקניית דירה

עלות שכר טרחת עורך דין מכירת דירה או עלות שכר טרחת עורך דין רכישת דירה – היא אותה עלות. עלות שכר טרחתו של עורך דין מקרקעין ונדלן בעסקאות נדלן לרכישה או מכירת דירת יד שניה, למעשה אינו מוגבל בסכום ומשולם בהתאם לסיכום בין הצדדים.

בהתאם לכללי לשכת עורכי הדין השכר המינימלי המומלץ הוא בין 2% לעסקאות בשווי שנחשב יחסית נמוך לבין 0.75% לעסקאות בשווי שנחשב יחסית גבוה. 

בעת רכישה או מכירת דירה יש להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מומלץ לצורך העברה מסודרת ונכונה של הנכס ולחילופין קבלת התמורה המלאה בהתאם.

עורך דין מקרקעין מחיר שכר טרחה לרכישת דירה או למכירת דירה

מתי משלמים לעורך הדין?

בפועל הנוהג הוא תשלום של 0.5% עד 1% מערך עסקת המקרקעין בתוספת מע"מ כחוק.

יחד עם זאת, ישנם נתונים נוספים התלויים בין השאר בסוג הנכס, מיקומו , מצבו התכנוני, סוג המיסוי החל עליו, מי הבעלים, כיצד תמומן העסקה וכו'. נתונים אלו ישתקללו לשכר הטרחה ויוכלו אף להפחיתו במקרים מסויימים או להעלותו בהתאם לדין הנכס הספציפי. דברו עימנו להתייעצות ולקבלת הצעת מחיר הוגנת.

המקובל הוא כי תשלום שכר טרחת עורך הדין ישולם בשעת חתימת הסכם המכר או בהתאם לסיכום אחר בין הצדדים

עורך דין מכירת דירה | עורך דין רכישת דירה - בחירת עורך דין מקרקעין מומלץ

עורך דין מכירת דירה או עורך דין רכישת דירה הוא עורך דין הבקיא מאוד ברזי החוק ובהסכמי מכר, שכן בעסקאות מקרקעין נכללות בין היתר העברה של זכויות הבעלות על הנכס, הסדרת הבעלות ותחומים נוספים משיקים. מאחר ומדובר בנושא מורכב, ולאור העובדה כי עסקאות נדל"ן כרוכות בהשקעות סכומים גבוהים מאוד כיום, בממוצע של מעל 2 מיליון ש"ח. חשוב מאוד לקבל ליווי משפטי מקצועי מעורך דין שמתמחה בדיני מקרקעין ובפרט עסקאות מקרקעין מסוג מכר דירות. אשר ידע למנוע תאונה משפטית כגון עסקאות נוגדות, עורך הדין בייצוג במכירת דירה ובייצוג ברכישת דירה יהיה בקיא כאמור בכל רזי החוק והפסיקה, ויוכל לפיכך, לשמור על האינטרסים של הלקוח ובכך למנוע אי הבנות וככל הניתן מניעת הגעה אל בית המשפט בשל סכסוכים. 

עורך דין מכירת דירה ועורך דין קניית דירה - דגלי אזהרה

ככלל, עסקה נכונה וטובה, חייבת וצריכה להיגמר ברישום הנכס לצד הקונה אצל הרשויות הרלוונטיות והעברת מלוא התמורה שנקבעה למוכר. ניסוח הסכם מכר בצורה נכונה יניב את קבלת מלוא הזכויות של הצד המיוצג בעסקה.

בהגיעכם לבחור את עורך הדין שייצג אתכם בעסקה אם זה עורך דין מכירת דירה או עורך דין רכישת דירה, וודאו כי לעורך הדין יש את הזמן והיכולת לטפל בכם במלוא תשומת הלב הראויה לעסקה מורכבת כגון רכישת דירה או מכירת דירה.

עורך דין נדלן בהסכם המכר

עסקאות נדל"ן - עורך דין קניית דירה

מהם 4 השלבים בהסכם המכר ?

בהסכמי מכר דירות עורך דין נדלן ומקרקעין הינו "שחקן מרכזי", תפקידו הראשון של עורך הדין בפעולות המקדמיות הוא לבחון את העסקה ולוודא שקיימת הלימה בין הפרטים שנמסרו לפרטים הרשומים ברשויות על הנכס, אם זה זיהוי הנכס וזיהוי המוכר וכלה בזיהוי המגבלות ככל וקיימות כאלה.

כחלק מהבדיקות המקדמיות ידרשו גם בדיקות תכנוניות של הנכס של שמאי מקרקעין.

בשלב הבא יתאים עורך הדין את העסקה בהתאם לבדיקות המימוניות כאשר תיפרס בפניו צורת מימון העסקה ולכך השלכות רבות להמשכה.
עורך הדין יבצע גם בדיקות מיסוייות ותוך כדי כך גם ביצוע תכנון מס מיטבי, חלק מתפקיד עורך הדין בעסקאות נדלן הוא לייצג את הלקוח מול רשויות המס, להגיש תחשיב מס ולדאוג כי שומות המס ברורות וידועות ועוד יותר מכך תואמות את המצב במציאות.

לאחר בדיקות אלו יבוא שלב הניסוח ועריכת הסכם המכר. כאשר ניסוח נכון, יעיל ומדויק של הסכם המכר, יביא לתוצאות הטובות ביותר, כך שגם אם יבואו בהמשך ענייני מחלוקת אקוטיים, סביר כי הדברים כבר יהיו רשומים ונדרש יהיה רק לגשת ולבדוק בהסכם, בכך ימנעו סכסוכים מיותרים והתוצאה מניעת סחבת מיותרת והגעה לבתי משפט. לפעולותיו של עורך הדין בעסקאות נדל"ן חשיבות מכרעת להצלחת העסקה.
עסקה מוצלחת בנדל"ן, היא עסקה שבית המשפט כלל אינו מעורב בה.

מחפש עורך דין קניית דירה או עורך דין מכירת דירה ? פנה אלינו כבר עכשיו והבטח את השקט והביטחון הכלכלי שלך.

עורך דין נדלן ומקרקעין

מעוניינים לבצע עסקת נדל"ן מוצלחת ולמזער את הסיכונים?

אתם מוזמנים לפנות למשרד עורכי דין אריאל אמיר ולקבל ייעוץ מקצועי אמין ונוח.

התקשרו כבר עכשיו לשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות.

 

5/5
לשיחת ייעוץ חינם

צור קשר באחד האמצעים הנוחים לך

טלפון \וואטסאפ \מייל 

ariel@aar-law.co.il

או השאר פרטים עכשיו בטופס המצורף ונשמח לחזור אליכם.