מעוניינים לרכוש דירה מקבלן ? ייצוג עורך דין רכישת דירה מקבלן

רכישת דירה מקבלן

ברכישת דירה מקבלן קיים חוזה אחיד שנקבע ע"י הקבלן עליו נדרש הרוכש לחתום. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי ההסכם מטעם הקבלן, עליו יידרש הרוכש לחתום, לרוב יהיה מוטה לחלוטין לטובת הקבלן ולרוב אינו מספק את ההגנות הנדרשות לרוכש דירה מקבלן.

מקובל מאוד ואף הכרחי לבצע שינויים בהסכם מטעם הקבלן, ולשם כך נדרש ייעוץ עם עורך דין מומחה לענייני נדל"ן.

עורך דין רכישת דירה מקבלן, יבצע בדיקות קנייניות ובהן מקור זכויות היזם, מסמכים ואישורים מב"כ היזם. עוד יבדקו בדיקות תכנוניות כגון בדיקות באשר להיתר הבנייה באם ניתן, בדיקות התב"ע והסביבה ועוד.

הטיפול ממשיך בבדיקות המימוניות של הדירה בפרויקט הנרכש. כגון, הליווי הבנקאי ובאם אין כזה תידרש בדיקת אישור עקרוני משפטי במידה והרוכש יידרש לקחת משכנתא לטובת מימון רכישת הדירה. כמו גם, יוודא עורך הדין כי יוסדר הנושא של מכתב החרגה זמני ומכתב החרגה סופי לדירה הנרכשת. נושא זה יגן על רוכש הנכס במידה ויחולו עיקולים ושעבודים אצל הקבלן או בעיות דומות כאלה ואחרות.

ייבדק גם נושא המיסוי כגון מס הרכישה והאישור שבח של הפרויקט.

חשוב מאוד לוודא גם את קיומו של מפרט המכר ולכך שהוא עומד בסטנדרטים הנדרשים בחוק.

 

טרם החתימה על חוזה עם הקבלן, עורך הדין ידאג לייצור נספח תיקונים שיתוקף מול ב"כ הקבלן, אשר יתקן את הסכם המכר כך שייתן לקונה את ההגנות הנדרשות לו כרוכש.

לציין כי ברכישת דירה מקבלן, משלם הרוכש לעו"ד הקבלן תשלום. אין להתבלבל, הואיל ותשלום זה יסדיר את הנושא הרישומי של הדירה מול הרשויות אך אינו ידאג לאינטרסים אחרים חשובים של הרוכש.

מעוניינים לרכוש דירה מקבלן? 

צרו קשר עם עורך דין אשר ידאג לאינטרסים שלכם.

עורך דין קניית דירה מקבלן

ליצירת קשר עם עורך דין אריאל אמיר ללא התחייבות לחץ מטה באחד האמצעים הנוחים לך

צור קשר בטלפון \בווטסאפ \במייל 

ariel@aar-law.co.il

או השאר פרטים עכשיו בטופס מטה ונשמח לחזור אליכם.